Lila zold hatterer kulso marketinges boritokep

Feltehetően, ha ezt a cikket olvasod, akkor Te nem a marketing szakmával foglalkozol nap mint nap, és még nincs külső marketinges a bizniszedben.

Ebből kifolyólag már meg is kaptad a választ az első kérdésre szakmailag a top megoldásokat alkalmazni, a lehető legjobb ár/érték arányú hirdetési technikákat elsajátítani több különböző platformon szinte lehetetlen. Egy vállalkozó számára, aki a saját, szeretett szakmájában szeretne érvényesülni, feltörni itt jön képbe egy külsős marketinges.

De menjünk ennél egy kicsit mélyebbre. Ássunk le a dolgok gyökeréhez.

Vélhetően sok vállalkozó fejében feltevődött már a címben említett kérdés, de vajon a válasz is meglett?

A legtöbben a marketing költségekre úgy tekintenek, mint valami pénznyelőre, melybe folyamatosan lehet önteni a pénzt, de az eredmények nem látszódnak (ha nincsenek adatok a hirdetési eredményekről, akkor ott valami rosszul megy). Emellett a legtöbb mikro-, kis- és középvállalkozó/ vállalkozás a lehető legkisebb hirdetési költségből szeretné a legnagyobb profitot. Ezzel nincs is gond, sőt optimális esetben minden marketingesnek a legfőbb célja, hogy a te hirdetési költségeidet alacsonyan tartva a lehető legtöbb bevételt hozza ki neked. Ha te is ezt szeretnéd, akkor itt az ideje cselekedned és egy hozzáértő külsős marketingest kell alkalmaznod, aki rendbe szedi marketinged.

Van amikor egy marketingest megbízva egy bizonyos feladatkörre (tegyük fel Facebook hirdetéskezelés) gyakran idő kell mire az eredmények elkezdenek jönni. A Facebookon  hirdetéseket futtatva egy algoritmus feltérképezi a célcsoportod és a hirdetéseidet. Akkor, ha nem jó minőségűek, nem a megfelelő célközönségnek mennek rosszul fognak teljesíteni, sőt akár még tiltást is kaphatsz! Ezt rendbe kell szedni és a hirdetési felület szabályainak megfelelően kell hirdetni.

Mitől jó egy külső marketinges?

Alkalmazz egy külső marketinges céget, vállalkozót, aki átlátja a problémád és képes egy olyan átfogó, megvalósítható megoldást kínálni, mely mind a kettőtöknek egy gyümölcsöző üzleti kapcsolatot hoz.

Egy külsős marketinges előnyei (jobb esetben):

  • költséghatékony – nem kell egy embert külön ilyen pozícióra felvenned
  • naprakész tudást kapsz, melyet nem neked kell elsajátítanod
  • hirdetéseidről folyamatosan jelentést kapsz
  • hirdetési költséged megfelelően lesz elköltve

Amennyiben még nem érzed magadban a késztetést, hogy felpörgesd vállalkozásod, akkor fogadd meg a következő tippet:

Határozz meg egy költségkeretet, mely hirdetésre, marketing eszközök beszerzésére tudsz szánni és tedd félre folyamatosan.

Ha éppen nincs szükséged marketingesre, akkor a későbbiekben jól fog jönni a félretett összeg,
ha például egy gyors, modern weboldalt szeretnél!